תפריט סגור

קורס אופיס – לחשוב מחוץ לקופסה

קורס אופיס

האם ידעתם כי כל מקום עבודה דורש מעובדיו ידע בסיסי ביישומי אופיס? מעוניינים לשפר את הסיכויים שלכם להתקבל למקומות עבודה, הגיע הזמן להירשם אל קורס אופיס
 
קורס אופיס- למה לא ללמוד לבד?

כי רוב האנשים אשר לומדים לבד כיצד להשתמש ביישומים השונים של אופיס שחברת מיקרוסופט הוציאה, מצליחים ללמוד אך ורק את הפעולות הבסיסיות של כל יישום. דבר זה יוצר פעמים רבות מצב לא נעים בו הם נדרשים להנפיק דו"ח מסוים באמצעות האקסס או להעביר אותו לאקסל והם אינם מבינים כיצד לבצע את המטלה או שהם נדרשים לבנות מצגת והם מוצאים את עצמם נאבקים במשך שעות בניסיונות ליצור את אותה מצגת שהבוס ביקש מהם. קורס אופיס נועד לאנשים אשר מעוניינים לייעל תהליכים בעבודה ולהימנע ממצבים לא נעימים אשר יכולים להעיד על חוסר מקצועיות
 
קורס אופיס- למי הוא מיועד?

לכל אדם אשר מעוניין לדעת כיצד לנצל בצורה מקסימאלית את הפונקציות השונות ביישומים השונים של האופיס. לבוגרי קורס מחשבים בסיסי, למזכירות, אנשי שיווק, כותבי תוכן וסטודנטים קורס בניית אתרים הניתן במחיר מיוחד עם קורס אופיס. לכל חברה אשר מעוניינת להבטיח כי כל העובדים שלה יכירו את תוכנות האופיס השונות ועוד.

חשוב לדעת:  ישנם קורסי אופיס המיועדים לקהלים שונים, כמו למשל קורס מחשבים אופיס למנהלים, אופיס למזכירות וכן אפשרות להירשם אל קורס בכל אחד מיישומי האופיס.

קורס אופיס- מה לומדים?

  • וורד-כיצד להשתמש במעבד התמלילים של מיקרוסופט על מנת ליצור מסמכים ולשמור אותם בפורמטים שונים. תלמדו את המבנה הבסיסי של יישום זה, התפריטים שלו, הוספת אובייקטים שונים למסמך, עריכתו, לבדוק את האיות בו ועוד. אם תחליטו להירשם אל קורס מחשבים אופיס העלות של קורס הכולל עשרה מפגשים תעלה לכם בן 1000 ל- 3000 ₪.
  • אקסל- הכנת גרפים ודו"חות שונים. סיכום מידע, ניתוחי טרנדים שונים, שימוש בכל הפונקציות הקיימות ביישום זה.
  • פאואר פוינט- כיצד לבנות מצגת, שימוש במצגות לשם הצעות מחיר, פרזנטציות שונות, פונקציות שונות של התוכנה, אפשרות ייבוא וייצוא של אובייקטים מסוימים ליישום ועוד.
  • אאוטלוק- ניהול של זמנים ומשימות שונות באמצעות היישום, עיצוב וכתיבה של מיילים, שימוש בפונקציות שונות של תוכנת הדואר של מיקרוסופט, שליחת מיילים לקבוצות, רשימות אנשי קשר ועוד.
  • אקסס- הכל אודות בניית בסיסי נתונים באמצעות יישום זה, מושגים שונים, ייבוא נתונים לדו"ח, ניתוח של המידע הפיננסי בעזרת האקסס ועוד.

 
קורס אופיס- כמה זה יעלה לנו?

המחיר של קורס אופיס משתנה בין מכללה למכללה וזאת על פי החלטות המכללה, השעות הכלולות לכל קורס והתכנים המועברים בו. טווח המחירים של קורס יישומי אופיס מתקדם נע בין 1700 ל- 4000 ₪. (כ- 70 שעות). עלות קורס יישום אחד של אופיס יעלה לכם בין 1000 ל- 3000 ₪.
 

קורס אופיס- איפה אפשר ללמוד?

  • מדיאטק- המכללה הוותיקה מציע קורס אופיס הכולל 21 מפגשים במתכונת לימודי ערב. הקורס כולל בנוסף אל יישומי אופיס גם את הכרת המחשב, שימוש באינטרנט ושימוש בדואר האלקטרוני.
  • עתידטק- קורס של 60 שעות. בסיום הקורס בוגרי הקורס יקבלו תעודה של סיום יישומי אופיס מטעם עתידטק ובשיתוף מיקרוסופט.
  • המכללה למינהל- קורס בהיקף של 100 שעות הנמשך 3 חודשים.

 
מעוניינים לדעת היכן באזור מגוריכם ניתן להירשם אל קורס אופיס? אנו נעזור לכם לייעל את התהליך ונעשה את העבודה בשבילכם. השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.