תפריט סגור

קורס אופיס – לא רק לעובדי המשרד..

לימודי אופיס

כל מקום עבודה או מוסד לימודי אליו תנסו להתקבל ידרוש מכם מיומנות ביישומי אופיס. מעוניינים לדעת כיצד להשתמש במעבד תמלילים, לבצע חישובים ולהוציא דו"חות בגיליונות אלקטרונים, לבנות מצגות אטרקטיביות ולהשתמש בצורה היעילה ביותר בתוכנת הדואר אאוטלוק? כנסו וקראו.
 
קורס אופיס או לימוד עצמי

הבנתם כי הכרת היישומים והיכולת להשתמש בהם חיונית לכם, אך אתם עדיין מתלבטים האם ללמוד כיצד להשתמש ביישומי WORD, EXCEL, POWERPOINTו- OUTLOOKבעצמכם או להירשם אל קורס מחשבים אופיס. קרוב לוודאי שההכרעה הנכונה תהיה הרשמה אל קורס אופיס וזאת רק לאחר שתבינו כי כל אחד מהיישומים מאגד אינספור אפשרויות אותם לא תמיד ניתן לגלות או להבין על ידי לימוד עצמי. קורס אופיס ילמד אתכם מה הן כל האפשרויות הטמונות בכל אחד מהיישומים שצוינו וכיצד ניתן להשתמש באפשרויות אלו בצורה הנכונה והיעילה ביותר.

בקורס ילמדו אתכם מהם הממשקים של כל יישום וכיצד תוכלו להשתמש בממשקים בצורה האופטימאלית ביותר במטרה להשיג את התוצאה האפקטיבית ביותר בעבודה ובלימודים ועל ידי כך לייעל את תהליך הלימודים והעבודה ולקצר אותו בהתאם למטרה שלכם.
 
קורס אופיס- התכנים הנלמדים

  • הכרת סביבות עבודה- כאן תלמדו כיצד לתפקד בצורה הטובה ביותר בסביבת עבודה של מערכת ההפעלה WINDOWS VISTA, WINDOWS XPו- WINDOWS  7.
  • הכרת יישום WORD- הכרה של מעבד התמלילים, כיצד לכתוב מסמכים שונים, לבנות טבלאות, לערוך, לסנכרן את הוורד עם תוכנות שונות במחשב שלכם, כמו תוכנת הדואר אאוטלוק, שימוש בתבניות שונות, חלוקה לפסקאות, שימוש במאיית, תיקון של שגיאות ועוד.
  • הכרת יישום EXCEL- יישום זה ישמש אתכם לחישובים שונים, יצירת תרשימים שונים ועבודה עם תרשימים קיימים, בנייה של טבלאות מסוגים שונים, שימוש בכל הפונקציות של יישום זה ועוד.
  • הכרת יישום POWERPOINT- בניית מצגות, עריכת שינויים במצגות קיימות, ייבוא וייצוא נתונים ואובייקטים שונים למצגת, יצירה של אפקטים שונים, הוספה של קבצי וידאו ושמע למצגת, שימוש בתמונות ורקעים שונים, סוגי פונטים, תבניות ועוד.
  • הכרת יישום OUTLOOK- כיצד להפוך את תוכנת האאוטלוק לתוכנה המותאמת לצרכים שלכם ושל מקום העבודה שלכם. דבר אשר יכלול שימוש בתוכנת הדיוור, יצירת פנקס רשימת לקוחות, ניהול משימות, ניהול יומנים וכלים יעילים ביישום באמצעותם תוכלו לנהל את זמני העבודה שלכם בצורה יעילה.

קורס אופיס- היכן ניתן ללמוד?

קורסי אופיס בדומה אל קורס תכנותקורס בניית אתרים וקורסים רבים נוספים מוצעים כלימודי תעודה במכללות שונות או כקורסים עצמאיים במכללות פרטיות. בנוסף, ישנן אוניברסיטאות אשר מציעות קורס אופיס כחלק ממסלולי לימודי תואר (יישומי מחשב). חלק מהמכללות המציעות קורס אלו הן: המכללה למינהל, ג'ון ברייס, עתיד, מכללת נס, בית הספר להנדסאים של הטכניון ועוד.
 

מכללה סוג משך קורס יישומים הערות תעודה
ג'ון ברייס קורס אופיס בסיס 24 שעות EXCEL2007 תעודה של ג'ון' ברייס
אופיס מתקדמים 28 שעות
קורס וורד בסיס 24 שעות WORD2007
וורד מתקדמים 28 שעות
מכללת נס כל יישומי וורד חודשיים וורד, אקסל, פאוופר פוינט, אאוטלוק 2000 כולל קורס הכרת האינטרנט תעודת בוגר המכללה ביישומי מחשב אופיס 2000/XP
המכללה למינהל כל יישומי אופיס+ הכרת המחשב 4 חודשים כולל הכרת האינטרנט תעודת גמר מטעם המכללה לאחר עמידה בדרישות הקורס ובבחינה
עתיד יישומי אופיס 60 שעות תעודת סיום עתידטק בשיתוף מיקרוסופט

 
קורס אופיס- עלויות ונקודות חשובות נוספות

  • עלויות- המחיר של קורס אופיס משתנה בהתאם לתכנים הנלמדים בו, למשך הקורס, למוניטין של המכללה והמרצים. עלות קורס אופיס נע בין 350 ₪ לקורס בסיסי ויכול להגיע לאלף ₪ ויותר.
  • התכנים- יש לשים לב כי חלק מהמכללות מציעים קורסים של יישום אחד ואחרים של כל חבילת היישומים באופיס.
  • מתכונת- יש אפשרות לבחור מתכונת ערב או צהרים ברוב המכללות.
  • תעודה- תמיד יש לוודא כי מקבלים תעודה בסיום הקורס ואיזו.
  • מספר משתתפים- קיימים קורסים אשר כוללים קבוצות של 20 אנשים ויותר ולעומת זאת ישנן מכללות המציעות קבוצות קטנות של 10-12 איש. יש לקחת בחשבון כי לימוד בקבוצות קטנות אפקטיבי יותר.

 
מעוניינים לשמוע עוד על קורס אופיס? מעוניינים שהמומחים שלנו יתאימו לכם את הקורס בהתאם לרמה שלכם, למטרה שלכם וכמובן לתקציב שלכם? השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.